Gerek internet kullanıcıları arasındaki yüksek penetrasyon oranı, gerekse hedef kitleye erişim için markalara sağladığı derinlikli hedefleme opsiyonu sayesinde, sosyal medya kanalları dijital pazarlamanın vazgeçilmez mecraları haline geldi.
HEDEFLEME STRATEJİSİ
Markaları rakiplerinin bir adım önüne geçiren, iletişim hedeflerine ulaşmalarını sağlayan en etkili yol ise verinin kullanım stratejisinden geçiyor.
Planlama aşamasında, markanın iletişim hedef kitlesini göz önünde bulundurularak, kullanıcı segmentleri oluşturuyoruz. İletişim, segmentler bazında farklılaşan mesajlar ve bu mesajların doğru zamanda doğru kişiye eriştirilmesi stratejisi ile yürütülüyor.
PLANLAMA STRATEJİSİ
Markanın erişim, etkileşim, uygulama indirme, online satış vb. hedefleri doğrultusunda iletişim yapılacak sosyal mecraları ve en uygun reklam modellerini belirliyoruz.
TEST ETME & OPTİMİZASYON
Farklı hedefler doğrultusunda, sosyal mecraların sunduğu en uygun reklam çözümünü belirliyor, yaptığımız denemelerle kampanyayı en iyi performans veren alternatifleri seçerek yönetiyoruz.
TASARIMSAL YÖNLENDİRME
Kullanıcıların medya tüketim trendleri ve geçmiş kampanya deneyimlerinden yola çıkarak iletişimde kullanılacak görsel/metin/video vb. iletişim malzemeleri ile ilgili yönlendirmelerde bulunuyoruz.
Neodigital © 2023